Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Στo πλαίσιο των καθιερωμένων συναντήσεων της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τους διευθυντές των Γυμνασίων και των Λυκείων του Δήμου Αχαρνών πραγματοποιήθηκε συζήτηση με θέμα τον προγραμματισμό των δράσεων για τη νέα σχολική χρονιά, την Πέμπτη 05-11-2015 και ώρα 12:00 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Αχαρνών. Βασικός άξονας της συζήτησης, η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και η διασφάλιση των καλύτερων εκπαιδευτικών συνθηκών για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δήμου μας.
Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ακόμα εκπρόσωποι Συλλόγων Γονέων και ο Ειδικός Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Δήμου Αχαρνών.
Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε με βάσει το οργανωτικό πλαίσιο λειτουργίας της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής και κάλυψε τα σημαντικότερα λειτουργικά προβλήματα των σχολικών μονάδων, όπως:

- Έσοδα από επιχορηγήσεις-κυλικεία και κατανομή αυτών για κάλυψη λειτουργικών αναγκών
- Συντηρήσεις καυστήρων-πετρέλαιο θέρμανσης-κλιματιστικά
- ΔΕΚΟ (ΟΤΕ λογαριασμοί- νέα προγράμματα τηλεφωνικών κλίσεων- ΕΥΔΑΠ)
- Υποχρεώσεις και αρμοδιότητες των καθαριστριών που προσλήφθηκαν με σύμβαση μίσθωσης έργου
- Κυλικεία (σύσταση επιτροπής κυλικείων ανά σχολική μονάδα –έλεγχος προϊόντων)
- Επισκευές-συντηρήσεις στα σχολικά κτίρια από την Τεχνική Υπηρεσία. του Δήμου Αχαρνών
- Μελέτη κατασκευών-συντηρήσεων από την Περιφέρεια
- Πυρασφάλεια- Ανελκυστήρες
- Ασφάλεια σχολικών κτιρίων (Αστυνομικός της γειτονιάς-συναγερμοί)
- Κέντρο πρόληψης «Διέξοδος» (ημερίδες, σεμινάρια, ομάδες γονέων)
- Εκπαιδευτικές επισκέψεις στους ιστορικούς χώρους του Δήμου Αχαρνών ( Αρχαιολογικό Μουσείο, ΙΛΕΑ, Θολωτός Τάφος, Τύμβος Σοφοκλή)